دانلود رایگان نسخه کامل بازی Homefront 2011

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

انواع بازی های روز دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
amir hosin
9:56
یک شنبه 30 بهمن 1390

 بازی اکشن دانلود بازی کامپیوتر


دانلود رایگان بازی Homefront 2011

دانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود
+کرک SkidRow
کرک جدید اضافه شد

نام بازی: Homefront-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: March 15,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: RUS), English (ENG), German (GER), Italian (ITA), Spanish (SPA), Polish (POL), Czech (CZ), French (FRE), holland (NL)
Language: English (ENG), ...
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
حمایت توسط : Digital Extremes
درجه بندی سنی : +18
کرک:دارد
قابلیت آنلاین:دارد

با یکی دیگر از شاهکار های سال 2011 رو به رو هستید.نام این بازی فوق العاده Homefront میباشد که در 15 مارچ 2011 توسط کمپانی THQ منتشر و توسط Digital Extremes ساخته و حمایت شد.داستان این بازی هیجان انگیز از کار بر روی فیلم نامه John Milius ساخته و پرداخته شده است.داستانی بس شگفت و خیره کننده !!! سازندگان بازی با یک سناریوی واقع گرایانه ژئوپولیتیکی به میدان وارد شده اند و در این کار خود بسیار موفق بوده اند.در سال 2025 اقتصاد ایالات متحده توسط موج دوم اقتصادی به کلی تخریب میشود.و این قدرت سیاسی و اقتصادی نصیب کسی نمیشود جر کره !!!مردم آمریکا کسانی هستند که از ارتش خود نا امید شدهاند و برای مقابله با بیگانگان آمده جنگ شده اند.وظیفه آن ها بالا بردن اعتراض ها در سان فرانسیسکو که مقر اصلی اعتراض ها میباشد هست.کاراکتر اصلی بازی Homefront یک خلبان کار کشته میباشد که شما وظیفه هدایت وی را دارید.....!!!! یک نکته بسیار مهمی که باید در رابطه با این بازی عرض کنم این میباشد که هوش مصنوعی این بازی به شدت بالا میباشد بدین صورت که شاید در قسمت هایی از بازی این احساس در شما بوجود آید که بازی بیش از حد بر روی هوش مصنوعی مانور داده است و شاید این عمل گیمر را خسته کند. بازی ویژگی های قابل توجه دیگری نیز دارد مانند : پیش برد مراحل در محیط های کاملا طبیعی و واقعی - سلاح ها و تجهیزات مدرن و به شدت طبیعی - وجود هواپیماهای بدون سرنشین در برخی از مراحل -تکنولوژی منحصر بفرد در موتور های Drama  و... .گرافیک این بازی فوق العاده میباشد اما توجه کنید این گرافیک با بازی هایی مانند ندای وظیف 7 و .. فاصله هایی دارد.فراموش نکنید که وظیفه شما در این بازی یعنی همان محافظت از کشور خود در مقابل کره ای ها وظیفه ای بسیار سخت میباشد و علت آن نیز چیزی نمیباشد جز هوش مصنوعی بیش از حد بازی !!! شاید در بعضی اوقات تصور کنید که دورربین بازی سنگین میباشد ...این تصور درست میباشد .دوربین بازی و سرعت حرکت آنچیزی مابین بازی ندای وظیفه و گاست ریکون میباشد.گیم پلی بازی در حد مطلوب میباشد .بازی در لحظه های مختلف قصد دارد به گیمر به نوعی شک وارد کند.به عنوان مثال در یکی از مراحل شما برای فرار از دید دشمن در بین خیل عظیمی از جنازه های هموطن هایتان به طرز شگفت آوری استتار میکنید.... .جالب است بدانید گیمر هایی که نظر خود را در سایت گیم اسپات به ثبت رساندند امتیاز 9.5 از 10 میباشد.این امتیاز از دید واقع گرایانه بالا میباشد .اما در نهایت کسی که باید از بازی لذت ببرد گیمر هست نه منتقد...!!!

دانلود رایگان بازی Homefront به هماره تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download



تعداد بازدید از این مطلب: 1071
بازدید : 1071

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









  • قالب وبلاگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازی کده مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر